January 18, 2013

LETIHNYAA TAPI BEST...

 Harini adalah antara hari yang memenatkan bagi aku tapi best..hahh..kenapa plak penat tapi BEST kan korang mesti peliks and tetanya-tanyakan..haha..Tahu tak semalam aku langsung x boleh nak tidur sebab terlebih xcited kerana harini aku nak balik kampung..Pagi tadi plak aku ada exam paper BIOGEOGRAFI (arrggghhh mAU pecah kepala menjawabnya tau tapi alhamdulilah selesai juga dan aku harap dapat keputusan yang mengembirakan lah)..Selesai saja aku menjawab exam tersebut aku bergegas pulak pulang ke Hostel untuk check-out..huhh..penat-penat..Jam dua petang aku terus ke Airport T2 Kota Kinabalu..haahh ni laa masa yang aku tunggu2 selama ni..fly bersama AirAsia..haha..Agak Kejakungan sedikitkan kelihatannya tapi hakikatnya aku happy adalah kerana aku dapat balik ke semenanjung,.Dah hampir 5bulan aku tak pulang kot,, tapi nak tahu x.??aku rasa macam dah 10tahun aku x balik..hehehe..


Semasa di dalam kapal terbang aku rasa punya la boring mak ai jela yang tahukan..Kepala pula rasa pening,,Biasa laa aku kan orang kampung, manalah biasa naik kenderaan macam tu selalu,,hehe..Kepeningan aku terubat sedikit apabila aku terlihat seorang gadis berpakaian merah dan berskirt serta berambut kemerah-merahan,,wahhhh gorgeus...huhh..itulah firstime pramugari AirAsia yang agak cantik dan yang penah aku jumpa selama aku naik flight cmpnny tsbut..Sebelum ni lu pikirlaH  sendiri eaa kata encik Nabil aku malas nak berbicara lebih..hahaha(jusT kidding lah weh)..Pada jam 6.30 petang aku sampai di Airport LCCT..Aktiviti yang sama macam aku selalu buat, turun flight ambik beg dan pergi mengeteh (minum2) di cafeteria..Sekarang ni pun aku masih lagi teperangkap disini besama kawan aku..Nak balik pun sure x sempat nak tangkap bas yang di pekeliling tu untuk balik ke TEMERLOH,,,hahh,,Kepala dah semakin diawang-awangan..Masakan mak pun dah agak dapat dicium dari jauh dah,,hakhakhak.,,tak sabAU rasanya nak balik rumah manis aku (sweet home)..hahaha,,Sekian la dulu eaa update untuk kali ni..Doakan aku selamat pulang ke Kampung halaman..Mak..Tunggu adik balik oK,,Esok Insyaallah sampai..BuByE..

SUSU GOODDAY..SEDAP2

mampu lagi tersenyum walaupun agak kepenatan...haha

Minum lah susu GOODDAY..aku beli di airport LCCT tadi..hahaha..jaikun kn..




No comments: