January 2, 2013

Sebelum Tidur

Aktiviti wajib saya sebelum tidur adalah calling2 with my love..rasa happy sangat-sangat bila dapat dengar suara dia..Percintaan jarak jauh macam ini kadang-kala memang membuatkan rasa sedih tapi nak buat gone..hehe..Untuk masa hadapan aku dengan dia yang lebih sempurna aku rela berjauhan dahulu..prepare tu penting bab kata rodong-rodong (kawan-kawan)..

kadang kala bila telefon berbagai-bagai perasaan timbul, happy+sedih+cemburu+manja ehh macam-macam lagi lah perasaan yang timbul..hehe..Harini aku calling2 dengan my love berceritakan tentang peristiwa time kami mula2 nak berkenalan..hehe..rasa lawak bila ingatkan balik kisah-kisah silam aku dengan dia..kami ketawa bersama, menangis bersama, makan pun bersama..insyallah 18-januari-2013 ni aku akan balik ke kampung halaman aku di pahang..tetapi aku tetap x dapat lagi jumpa dengan my love..my love plak 7-februari-2013 baru dapat dapat cuti sem itu pun seminggu jea kot .. aiyyaa.. hehe.. itu laa kelebihan kalau jadi dental student kan..Insyaallah satu masa nanti kami akan bergelar suami isteri juga..insyaallah doa-doakanlah kerjayaan kami..amin...

No comments: